Samstag, 6. Juli 2013

DT Sketch Saturday #266 - Meine DT-Week!

Hi zusammen,

heute starten wir bei Sketch Saturday in den Juli und ich freue mich sehr, dass ich für diese Challenge verantwortlich bin. So konnte ich die liebe Francine als Gastdesignerin gewinnen, durfte den heutigen Sketch zeichnen und ebenso einen tollen Sponsor suchen. Jetzt möchte ich euch aber erst meine Karte für  zeigen.

~~~

Hi there, today we start into our July challenges at Sketch Saturday and I'm really happy to be responsible for this challenge. I was able to win my dear friend Francine as our Guest Designer for this month, drew today's sketch and was searching for a great sponsor. But first of all, I'd like to show you my card.




Die Challenge wird diese Woche gesponsort von Sassy Cheryl's Stamps.

~~~


Our sponsor this week is
Sassy Cheryl's Stamps.

Stempel / stamps:
Mädchen und Junge / girl and boy: Sassy Cheryl's Stamps
Blumen rechts, Fliegen / flowers right side, flys: Peddler's Pack
Birke, Fingerhut, Steine im Wasser / birch tree, foxglove, rocks in water: Stampin.com
Seerosen / water lilies: Sunday Int.
Text: Eatcake Graphics

Farbgebung / Colouring:
Prismacolor Pencils, Chalks

Liebe Grüsse,

eure Alex

Kommentare:

Martinas Welt hat gesagt…

Was für eine absolut zauberhaft kleine Szene!!! Sooo schön!!!
Ganz liebe Grüße
Martina

Debra Miller hat gesagt…

Oh my - what a great scene you created with the added background - awesome card Alex. Great job hosting this week! Deb

Corysnana1 hat gesagt…

Love how you interpreted the sketch, Alex. Your coloring is wonderful!

I appreciate being introduced to Cheryl's Sassy Stamps through you this week! I will be going back for more images. Her kids are so cute and fun to color. Off to work on my card for next week's sketch!
Hugs,
Cathy

Vannessa hat gesagt…

All I can say is WOW!!! What a fantastic scene you have created Alex and your colouring is just divine! Loved your sketch too - definitely one to go back to time and time again.

Hugs,

Vannessa