Donnerstag, 17. Mai 2012

Blumen zum Vatertag

Hallo zusammen,

gestern habe ich diesen Workshop entdeckt und der musste sofort nachgebastelt werden... heute ist ja Vatertag und in der Regel ist hier nichts los deswegen, aber diese Kiste passte so perfekt, dass ich sie einfach machen musste. Gefüllt habe ich sie mit vielen verschiedenen Blumensamen und bin gespannt, was mein Papa dazu sagen wird, wenn ich sie ihm heute Nachmittag bringen werde ;-).

~~~

Hi there, I found this workshop yesterday and had to try it immediately.... today is father's day and usually we don't celebrate that but this box matches so perfectly that I just must do it! I filled the box with a lot of different seeds.. so now I'm really curious on the reaction of my dad when I'm going to give it to him this afternoon.


Stempel / stamps:
Katze / cat: Penny Black
Text: Whimsy Stamps

Farbgebung / coloring:
Albrecht Dürer Watercolour Pencils, Chalks

Bei folgenden Challenges möchte ich teilnehmen / I'd like to join the following challanges:

Hanna and Friends - Anything but a Card
Papertake Weekly - In the Garden
Totally Papercrafts - No Pesky Girls Allowed
Penny Black Saturday - In the Garden

Ich hoffe mein Meine Karte gefällt euch.

Hope you like my card.

Liebe Grüsse,

eure Alex

Kommentare:

Klaudia/Kszp hat gesagt…

Absolutely stunning!

Keep It Sweet and Simple hat gesagt…

Fanastic box and what a great idea to fill it with packets of seeds.
Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
Caroline xxx

Schnipsel und mehr...die Papierwerkstatt hat gesagt…

Wow, der ist aber toll geworden, freue mich wenn Dir das Köfferchen so gefällt.

Liebe Grüße
Andrea

debby4000 hat gesagt…

Oh this is so cute, love it.
luv
Debby

kath hat gesagt…

wow what a fabulous box...I'm sure Dad will love it...thank you for joining in the garden challenge at Penny Black Saturday hugs kath xxx

Hazel (Didos) hat gesagt…

Oh what a great idea, Super wee box for your Dad, thanks for playing on Papertake Weekly this week, Hazel (Guest DT)

Claudia hat gesagt…

Hallo Alex, das ist ja eine supertolle Idee. Sieht mega cool aus.
LG Claudia

Brodders hat gesagt…

What a fab idea :) Thanks for playing along with the Papertake Weekly challenge this week - Jane x

Zimtschnecke hat gesagt…

Ich find die Werkzeugkiste wirklich sensationell! ;-)

LG Bine