Sonntag, 8. April 2012

Kimmie in Lila

Hi zusammen,

frohe Ostern euch allen.. habe gerade ein wenig gebastelt und stürze mich nachher in die Eiersuche.

Hi there, Happy Easter to all of you... I created this card this morning and will go out for egg hunt now LOL.


Stempel / stamps:
Lady: Kraftin' Kimmie
Text: Whiff of Joy

Farbgebung / coloring:
Copic Marker, Chalks

Bei folgenden Challenges möchte ich teilnehmen / I'd like to join the following challange:
Moving along with Time - Va Va Voom
Totally Papercrafts - Bingo
Sketch 'n' Stash - Angie's Sketch

Liebe Grüsse / Hugs,

eure Alex 

Kommentare:

Lisa T hat gesagt…

Very beautiful! Thanks for joining us this week at Totally Papercrafts.

Francine hat gesagt…

Ja diese Kimmie finde ich auch so lässig! Und in Violett (Du weisst ja, einer meiner Lieblingsfarben), ist diese Karte einfach super!!! Das Sentiment mag ich auch ganz besonders (hab es auch). Gefällt mir sehr.
Liebs Grüessli,
Francine

Debs hat gesagt…

Gorgeous card. Love the image and the colour is beautiful.
Thanks for playing along with us at MAWTT this week.
Good luck.
Debs xx